Sziasztok! Az én nevem Äfra. Azért vagyok itt, hogy bemutassam neked, és a csapatodnak a kalandokat. Ezeknek a kalandoknak a célja álltalában olyan egyszerű dolgok, mint állatok megmentése, de akár királynék kiszabadítása is lehet. Három szinten osztályozzuk a kalandokat. Van C szintű amire mágus szintűek mehetnek. Vannak B szintűek amikre csak haladó mágusok mehetnek. Vannak végül az A szintűek amikre csak a mester mágusok mehetnek.
Minden kaland után pénz üti a markod, de ahhoz, hogy kalandozásokra menj különböző feltételek vannak.
1. Tárgyak megvétele
Ahhoz hogy elindulj a kalandozásokra különböző tárgyakra lesz szűkséged. A kulcsokat minden fentebbi szinten kell leváltani. (Szóval ha haladó mágus lettél kérd le a B kulcsot a C helyett) Az itemeid között a régi kulcs mindig leváltodik az újra. A kulcsokon kívüli tárgyakkal mind rendelkezned kell.
EZEK MELLETT elérhető a PIACON a Kalandokzás Extra! Lényegében bonusz pénzösszegeket lehet szerezni. Keresd fel itt:
|
|
|
|
Térkép |
Távcső |
Víz |
Fáklya |
2000 |
5000 |
2000 |
2000 |
|
|
|
|
C kulcs |
B kulcs |
A kulcs |
|
10.000 |
20.000 |
50.000 |
|
2. Energia töltet
Amikor már megvan a felszerelésed az után indulhatsz el a kalandokra. Ahhoz, hogy megkapd a jutalmad (a küldetések itt mindig sikeresek) fizetned kell minden alkalommal egy energia kővet ami mágia erőbe kerül. Minden szinten más a mágia erő mennyisége:
Rang |
Mágus Erő |
Mágus |
250 |
Haladó Mágus |
500 |
Mester Mágus |
1000 |
A kalandokat a VK-ban a napival kérheted le.
~ Naponta egyszer kérhetsz le kalandot ~
C SZINTŰ KALANDOK:
A kaland neve: A kocsma
Jutalom: 5.000 aranytallér
Leírás: A közeli kocsmában megjelent egy különös alak. Mindenkit maga ellen hergelt majd nagy csete paté alakult ki. Az a feladatotok, hogy megállítsátok ezt az alakot.
A kaland neve: A halál zene
Jutalom: 10.000 aranytallér
Leírás: A közeli erdőben egy sebes mágus szinte egész nap egy különösen zavaró zenét játszik fúvosán. A feladatotok megállítani ezt az alakot, és a fúvosát a mágia rendvédelmi osztagának átadni. FELTÉTEL: Egy mágiának a mágusának lenni.
B SZINTŰ KALANDOK:
A kaland neve: A hó falu
Jutalom: 12.000 aranytallér
Leírás: A közeli erdőn túl található hó falu. Az évszakokkal ellentétben itt mindig hóesés van egy varázslat segítségével amit Amarayo tart életben. Viszont az elmúlt hetekben egy bandita szövetkezet fosztogatni kezdett a faluban, és fő céljuk elrabólni Amarayot. Védd meg Amarayo-t és győzd le a banditákat.
A kaland neve: A fehér maffia
Jutalom: 15.000 aranytallér
Leírás: A fehér maffiának nevezet öt tagból álló bünszervezet lecsapott a birodalmad vagyonaira. Az éjszakában kell megküzdened ellenünk. FELTÉTEL: Két mágiának a mágusának lenni.
A kaland neve: A lila hold
Jutalom: 20.000 aranytallér
Leírás: Ma éjszaka beköszönt a lila hold. Ezen időtájban a vérfarkasok teljesen elvesztik maguk fölött az úralmat, és megszállja őket a sötétség. Segítsd Apaja falut megvédi az éjszakában. FELTÉTEL: Három mágiának a mágusának lenni.
A SZINTŰ KALANDOK:
A kaland neve: Veszélyes erdő
Jutalom: 15.000 aranytallér
Leírás: A veszélyes erdőbe lépve résen kell lenned. Megannyi varázslattal rendelkező lény él itt. Muszály lesz neked is használni a varázserőd, hogy elkergesd őket a falu közeléből. Még gondot okoznának.
A kaland neve: A boszorkányok titkos helye
Jutalom: 25.000 aranytallér
Leírás: A boszorkányok éveken át titkos helyeken találkozgattak, de most elraboltál Leonard és Diamond testvérét. Segíts megkeresni nekik a boszorkányok egyik titkos helyén testvérüket. FELTÉTEL: Két egyéb mágiának a mágusának lenni.
A kaland neve: A veszélyes hegyeken
Jutalom: 30.000 aranytallér
Leírás: A veszélyes hegy tele van örült fickókkak. A hegy valamilyen féle varázslatott bocsát ki ami miatt az emberek teljesen megörülnek rajtuk. Találd meg a relytéj kulcsát, akadályozd meg, hogy az emberek zombivá váljanak. FELTÉTEL: Hat mágiának a mágusának lenni.
|