dv! Az n nevem Zero! Ha itt jrsz akkor valsznleg azon trd a fejed, hogy egy kaszthoz csatlakozol. Ers testvrisg, sszefogs s tmogats jellemzi az sszetart kasztokat.
Fontos, hogy csak HALAD SZINT mgus kezdhet bele a kaszt csatlakozsba.Taln egyszernek tnik, hogy csak gy jelentkezel egy kasztba, de ez nem gy van. Mindenek eltt a portlt kell kinytnod, amivel mr tallkozhattl adatlapodon.
A Portl
Az adatlapodon felfedezett portl kinyitsa a te ktelessged. gy kerlhetsz a kasztok kzpontjba, ahol vlaszthatsz egy adott kasztbl. A portl megnyitshoz 14 alapanyag vagy trgy kell. Ezeket a napival tudod lekrni a VK-ban. FONTOS! Egy nap csak egyet krhetsz, s SORBAN kell megvenni ket. Ha mind megvan akkor lphetsz tovbb, s olvashatod a kasztok jelentsgt.
gy nz ki ha nytva van a portl
N |
Kp |
Nv |
Lers |
ra |
01 |
|
Tnde k |
A tnde k az els elhelyezend trgy. reprezentlja a tszta akaratott. |
200 |
02 |
|
Kt elem k |
A kt elem kve a msodik elhelyezend trgy. reprezentlja at kettsget. |
200 |
03 |
|
Szent madr toll |
A szent madrnak a tolla a harmadik elhelyezend trgy. reprezentlja a szabadsgot. |
200 |
04 |
|
A ktarc medl |
A ktarc medl a negyedik elhelyezend trgy. reprezentlja a kpmutatst. |
200 |
05 |
|
A s gyr |
Az sgyr az tdik elhelyezend trgy. reprezentlja a mltat, s nytja meg az els szelepet. |
500 |
06 |
|
Alvilgi szelence |
Az alvilg szelencje a hatodik elhelyezend trgy. reprezentlja a gonoszt. |
500 |
07 |
|
A Boszorkny gomba |
A Boszorkny Gomba a hetedik elhelyezend trgy. reprezentlja a mgit. |
500 |
08 |
|
Szerencse l |
A szerencse l a nyolcadik elhelyezend trgy. reprezentlja a sorsot. |
500 |
09 |
|
A hold s a nap medl |
A hold s nap medl a kilencedik elhelyezend trgy. reprezentlja az idt. |
500 |
10 |
|
A vgzet kelyhe |
A vgzet kelyhe a tizedik elhelyezend trgy. reprezentlja a hallt. nytja meg a msodik szelepet. |
500 |
11 |
|
A relytett varzslatok knyve |
A relytett varzslatok knyve szksges a portl megnytst tartalmaz varzslathoz. |
10.000 |
12 |
|
A portl pecst |
A portl pecstje a portl megnytshoz tartoz jelkp. |
10.000 |
13 |
|
A portl pecst gyr |
A pecst gyrvel a portl egyik darabjt viselve kszen llunk az tra. |
20.000 |
14 |
|
A vgzet kve |
A vgzet kvt elhelyezve megnylik minden szelep s ezzel megnylik a portl. |
20.000 |
A Kasztok
Ha megnylt eltted a portl belphettl a fcsarnokba. Itt nagy a nyzsgs. Minden magas szint varzsl sajt kasztott keres ahov tartozhat. Hat kaszt van, amikbl vlasztnai lehet. Fontos! Egyszer s csak egyszer lehet cserlni kasztot m abban az esetben elvesztesz mindent amit addig a kasztban tanultl, vettl.
Hogy melyikhez szeretnl csatlakozni a portlod megnytsa utn rd a VK-ba a napival. Minden halad mgusnak ktelez kasztot vlasztani, hogy mester mgus rangja lpjen.
A kasztoknl tallni fogsz kaszt varzslatokat. A KASZTOKBAN A VARZSLATOKAT CSAK SORBAN TANULHATOD! Ezek a varzslatok Adramin-ba kerlnek:
Ez a fizet eszkz az ADRAMIN rviden pedig AD-nek fogom rni. Ez a fizet eszkz a kasztokkal jelent meg. Csak gy, mint a aranytallr s a mgia er ezt is napival lehet szerezni halad mgus rangtl. Szerezni mg naptrban, s vadszaton lehet. Eventekkor, s taln ms helyeken majd nzz krbe.
Majd olvasni fogsz minden kasztban az alapanyagok fontossgrl. Itt megnzheted mennyibe kerlnek. VK-ban kell krni a napival. Ha VK-ban krsz akkor nem vehetsz a megadott darabon kvl. Szval nem vehetsz 100DB ft csak 200db-osval lehet venni!
Msik dolog: A fegyverek fejlesztshez nem kell jra megvenni az alapanyagokat csak az rt kifizetni. Naponta egy fegyvert lehet csak egyszer fejleszteni.
Kp |
Neve |
Darab/ra |
|
Fa |
200DB/2000AT |
|
Vas |
100DB/4000AT |
|
Ezst |
10DB/5000AT |
|
Arany |
5DB/10.000AT |
|
Urnum |
1DB/20.000AT |
|
Olaj |
1DB/20.000AT |
Barkcs alapanyag csomagok
A fegyver ksztsben nagyon idegest dolog az alapanyagok beszerzse. Itt csomagokknt randomszeren kapsz alapanyagokat.
|
|
|
Norml Csomag |
Kzepes Csomag |
Limitlt Csomag |
8.000 |
10 |
50 |
500DB |
1000DB |
5DB |
A hat kaszt (Katt a kpre hogy a barkcsols oldalukra menj):
|